خب، داشتم میگفتم...
وقتی که خدا گِل هامـون رو آماده کرد و لبخندی به معنای خوب زد، یعنی که ما مال همیم،
خیــلییی ها حسودیشون شد. من جملـه ابلیس!
اومد و یه کاری کنه تا برنـامه به هم بخـوره...
و مثلاً موفق شد!
خدا هم واسه همین ما رو راهی زمین کرد...
تو 7 اسفنـد زمینی شدی، فـرشته همـراه من!
تـولدت مبارک، یار قدیمی!
+ اینم تولد پارسالش... [کلیک]
ما را در سایت موقت دنبال میکنید
برچسب: تولدت مبارک یار قدیمی, نویسنده: بازدید: 38