
عزیزان، دلبران، دوستان، ای همیشه خَموشان، ای دائم الروشنان(!) و... :دی بفرمائید بلاگفا: کلیک...
ادامه مطلب
بعد از ماجرای بلاگفا، که اتفاقاً با عقد ما همزمان شده بود، من همه اتفاقات رو اینجا نوشتم. ولی از اون طرف دیدم دوستایِ بلاگفا جا موندند! :| بعدش تصمیم گرفتم هر پست رو هم اینجا بذارم، هم اونجا... و چون من به پنل بلاگفا عادت کردم، وقتی میام پست بذارم، وارد اونجا میشم، تایپ میکنم بعد کپی میکنم و میذارمش اینجا! و خب بعضی وقتا یادم میره! :دی بعداً یا خودم متوجه میشم یا از دوستان مثل شباهنگ جان عزیزم! :) اینه که خواستم بگم وقتی دیدید اینجا نیستم، یک سری به اون طرف هم بزنید: [کلیک]xa0 مثلاً همین الان که...
ادامه مطلب